🔴خشم و ناامیدی کنشگران محیط زیستی از عملکردهای تاسف بار عیسی کلانتری همچنان ادامه دارد!🔴

🇮🇷: @darvishnameh

🔴خشم و ناامیدی کنشگران محیط زیستی از عملکردهای تاسف بار عیسی کلانتری همچنان ادامه دارد!🔴

دردنامه #نصرت_الله_تواضع، یکی از پیشکسوتان فعالیتهای مدنی و عضو خانه کشاورز در استان اصفهان را بخوانید و با خود بپرسید: چگونه چنین عقبگردی در دولت دوازدهم رخ داد؟!

🔽🔽🔽

“ما را به رندی افسانه کردند”

در روزهای نخست دولت یازدهم با مصوبه ای، احیای دریاچه ارومیه در دستور کار قرارگرفت و محیط زیستی ها خوشحال از همراهی دولت برای نجات دریاچه وتالاب و رودخانه و …
آقای کلانتری ریاست محترم #خانه_کشاورز و رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه با سخنان دلنشین و گاهی آتشین به ویرانگران محیط زیست و مخربان طبیعت ایران می تاخت و برای جلوگیری از نابودی بیشتر آن #هشدارها میداد!
به موازات آن، تشکیلات خانه کشاورز با بهره گیری از شرایط پیش آمده و ثبت نام از افراد پاکدل و علاقمند به مسایل محیط زیست و صدور کارت عضویت در خانه کشاورز نردبانی برای صدر نشینی خود دست و پا کرد!
حال که پرده برافتاد، مسایل بسیاری روشن شد، بویژه اقدامات ناامیدکننده اخیر ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست در تعارض با اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر لزوم پیوست محیط زیستی پروژه ها و بند ۴ فرمان ۱۵ ماده ای ایشان مبنی بر جرم انگاری تخریب محیط زیست.

✅ در نتیجه پیشنهاد میکنم دوستداران طبیعت و محیط زیست ایران در یک اعتراض مدنی و فراگیر، کارت عضویت خانه کشاورز را به آنان برگشت داده و تشکیلاتشان را ترک نماییم.

نصرت اله تواضع
عضو انجمن دوستداران طبیعت فریدون شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.