☘خبرهای خوب برای آنهایی که به خانواده شادروان مهدی کمک کرده و می کنند!☘

🇮🇷: @darvishnameh

☘خبرهای خوب برای آنهایی که به خانواده شادروان مهدی کمک کرده و می کنند!☘

۱⃣ نخست آنکه تاکنون کمکهای مردمی به گنجه پشتیبان زیستبوم ایران برای همسر و فرزند ۱۰ ساله شادروان مهدی – هموطن سلحشوری که شش سال پیش جانش را برای دفاع از محیط بانان کرمانشاهی از دست داد – به حدود ۴۳ میلیون تومان رسیده است و ما درصدد هستیم فرآیند جذب کمکها را که به دلیل وقوع #زلزله_ازگله آن را متوقف کرده بودیم، مجدداً از سربگیریم.

۲⃣ روز گذشته #عباس_محمدی، از اعضای هیات مدیره گنجه با همسر زنده یاد مهدی تلفنی صحبت کرد. ایشان ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، تایید کردند یکی از نیکوکارانی که معرفی کرده بودیم، قبول کرده اند تا هرماه مبلغ ۲۰۰ هزارتومان برای تامین بخشی از هزینه های تحصیل فرزندشان بپردازند و تاکنون برای سه ماه را پرداخته اند. همچنین اضافه کردند: “خانواده ی ما کلاً محیط زیستی هستند و یکی از بستگان ما چندی پیش یک گرگ تصادف کرده را مدتی نگهداری و تیمار کرد و بعد آن را در طبیعت آزاد ساخت.” عباس محمدی هم گفت: دعای آن گرگ سبب شده که ما هم بتوانیم کمک کوچکی به شما بکنیم. (البته دو سه بار تأکید شد که ما نام شما را در هیچ فضای عمومی اعلام نخواهیم کرد و فقط دوستان خودمانی می دانند که داریم برایتان کمک جمع می کنیم). از ایشان پرسیدیم: آیا خانه از خودتان دارید؟ گفت: نه! در یک اتاق با پدر شوهرم در روستا زندگی می کنم و برای درس خواندن پسرم هم مشکلات زیادی دارم و هر روز باید تا کامیاران بروم. به او گفتیم: یک پرس و جویی بکند که قیمت یک خانه ی خیلی کوچک در کامیاران یا سنندج (که خودش گفت مایل است به آن جا برود)، چقدر است تا شاید ما بتوانیم کمک کنیم (و البته خانواده اش هم کمک کنند) تا او بتواند سرپناهی برای خودش و فرزندش فراهم کند.

۳⃣ دست آخر آنکه با جناب سمیعی، مدیرکل حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست گفتگو کرده و ضمن شرح ماوقع، ایشان هم تشکر کرده و گفتند: نهایت تلاش شان را می کنند تا مبلغ قابل توجهی هم سازمان از محل حق الکشف کمک کند. پس پیش به سوی روزهای بهتر …

۴⃣ لطفا همچنان به #گنجه_پشتیبان_زیستبوم_ایران کمک کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه واریز مبالغ اهدایی تان برای خانواده آن دلاور کرمانشاهی، به این لینک سر بزنید:
👇
https://t.me/darvishnameh/6367

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.