✅✅✅ ما وطن را آزاد می کنیم!

✅✅✅ ما وطن را آزاد می کنیم!
✍🏻 محمد درویش – ۴ تیر ۱۳۹۷
@Haajm 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
✅ وطن نوروزی یکی از محیط بان های باتجربه ما در استان فارس بوده که سالها در منطقه قیر و کارزین خدمت کرده و پدر سه فرزند است. چهارسال پیش، در جریان درگیری با شکارچیان متخلف، متاسفانه یک شکارچی با گلوله اسلحه سازمانی وطن و به صورتی ناخواسته از پای درآمد و او به قتل عمد و اعدام محکوم شد.

✅ خوشبختانه اما به مدد فعالان محیط زیستی و رایزنی های فشرده ریش سفیدان مورد احترام در منطقه، خانواده مقتول رضایت دادند تا با دریافت ۷۵۰ میلیون تومان از خون فرزندشان بگذرند. اینک در شرایطی این سطور را می خوانید که بیش از پانصدمیلیون و چهل میلیون تومان توسط شمارِ فراوان و متنوعی از ایرانیان به حساب گنجه پشتیبان زیستبوم ایران ریخته شده تا هریک بتوانند در نهضت آزادسازی وطن مشارکت داشته و سهیم باشند.

✅ این دستاورد در حالی به وقوع پیوسته که ایرانیان از مشکلات معیشتی کم سابقه ای در رنج بوده و همه نگران سقوط سرمایه های اجتماعی و تقویت فردگرایی در جامعه هستند.
چنین است که حامیان جامعه مدنی -حجم – این رخداد و آزادی وطن نوروزی به کمک مردم را به فال نیک گرفته و امیدوار است این شور و نشاط و مشارکت مالی داوطلبانه بیش از ۱۰ هزار ایرانی داخل و خارج از کشور در آزادسازی وطن، همچنان به بالندگی و بلوغ بیشتر ادامه دهد.

✅ هشتگ #ما_وطن_را_آزاد_میکنیم ، یکی از هشتکهای پرتکرار در طول دوهفته گذشته بود که نشان از زنده بودن و نفس کشیدنِ پرچم اخلاق در جامعه ای است که پیوسته خبرهای بی اخلاقی، تجاوز و دزدی در آن توسط رسانه ها بزرگنمایی می شود.

✅ به امید حضور در جشن آزادی وطن در هفته آینده از مقابل زندان عادل آباد شیراز.
tlgur.com/d/xGMEd7KG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.