‍ موفقیت خانواده: پزشک خانواده و جعبه کتاب‌های اولیه

‍ موفقیت خانواده: پزشک خانواده و جعبه کتاب‌های اولیه
(حسین پژام – @HosseinPazham)
✳️ من یک پزشک خانواده هستم و در یکی از روستاهای استان قزوین شهرستان تاکستان کار می کنم. من از ۲ سال پیش که شروع به کار کردم با کمک دوستانم و خیرین برای بچه‌های روستا و بزرگسالان کتاب بردم و یک کتابخانه در مرکز بهداشت درمانی خودمان راه‌اندازی کردم. این حرکت فرهنگی الان بعد از دو سال خیلی پیشرفت کرده است. چن نفر از همکارانم در روستاهای دیگر همین کار را انجام داده‌اند و خودشان کتاب جمع کردند و من هم برای‌شان فرستاده‌ام.

✳️ یکی از زیباترین تجربه‌هایم در کتابخانه روستا دیدن دخترکی بود که بار پیش کتاب برده بود و این بار چند جلد از کتاب‌های خودش را برای کتابخانه آورده بود.

✳️ یکی از کارهایی که دوست دارم، عکس گرفتن پنهانی از بچه‌هاست هنگامی که با اشتیاق مشغول انتخاب کتاب هستند.

✳️ من برای این کتابخانه روستایی یک کانال تلگرامی هم دارم و درباره آن با روزنامه همشهری (http://www.hamshahrionline.ir/details/371685) هم مصاحبه کرده‌ام.

✳️ ما تعمیرات اساسی یک مدرسه روستایی را هم با کمک خیرین انجام دادیم.

✳️ پی‌نوشت: عکس‌های زیبای آقای حسین پژام از کودکان روستایی در کتابخانه، خنده‌ها، شادی‌ها و زیبایی‌های‌شان را از دست ندهید (https://t.me/yaaremehrbaan). شاید چند نفری از این کودکان روزی به مدد همین موفقیت کوچک، زنان و مردان بزرگی بشوند. شادی و امید چهره‌های‌شان حال‌تان را خوب می‌کند. من فقط یک عکس را در زیر به اشتراک گذاشته‌ام. (محمد فاضلی)
#کتاب‌خوانی
#کتابخانه_روستایی
(این موفقیت کوچک را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.