🔴مردم آمریکا جبران کردند!🔴

🔴مردم آمریکا جبران کردند!🔴

۱⃣ همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، روز گذشته مردم آمریکا با حضوری کم‌سابقه در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که انتخاب #دانالد_ترامپ یک اشتباه بوده و آنها آمده‌اند تا این سرافکندگی ملّی و جهانی را پایان داده و اعتبار از دست‌رفته خویش را بازسازی کنند.

۲⃣ شکست فاحش #جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس نمایندگان و ورود دو زن مسلمان برای نخستین‌بار به کنگره نشان می‌دهد که این ملت سزاوار احترام و حمایت هستند و باید دوره #مرگ_بر_آمریکا را پایان دهیم. ما نباید رفتارهای ضداخلاقی، زن‌ستیزانه، ضد محیط‌زیستی و نژادپرستانه دانالد ترامپ را به نام اکثریت جامعه آمریکا نوشته و همچنان بر طبل تداوم رویش بذر تنفر بین دو ملت بزرگ ایران و آمریکا بکوبیم. ملتی که فارغ از تعصبات نژادی و تبارشناسانه، فارغ از طبقه اجتماعی، رنگ، نژاد، جنسیت و مذهب، می‌کوشد تا شایسته‌ترین‌هایش را به پارلمان بفرستد، واجد احترام است نه دشنام و مرگ.

۳⃣ در این میان سیاست هوشمندانه دستگاه دیپلماسی ایران به رهبری #محمدجواد_ظریف سبب شد تا ترامپ، اسرائیل و بن‌سلمان نتوانند از بهانه‌های لازم برای کوبیدن بر طبل #ایران‌هراسی بهره‌مند شده و به مردم آمریکا بگویند: اگر می‌خواهید آمریکا دربرابر خطر ایران مصون بماند، به اردوگاه جمهوری‌خواهان رای دهید.

۴⃣ نتایج امیدبخشِ این انتخابات، یک دستاورد مهم دیگر هم به‌ویژه برای ما داشت تا برخی از هموطنانِ ساده‌دل گول تبلیغات دشمنان ایران را نخورده و فکر نکنند ترامپ واقعاً دستاوردهای اقتصادی بزرگی در آمریکا بدست آورده و به هرچه گفته عمل کرده و اینک مردم آمریکا از او کاملاً خشنود هستند.

۵⃣ امروز بی‌شک شمارش معکوس برای پایان‌دادن به دوره سیاه ۴ساله ریاست‌جمهوری فردی در #کاخ‌سفید آغاز می‌شود که کارنامه‌ای فاجعه‌بار به ویژه در حوزه محیط‌زیست از خود باقی نهاد. به سهم خویش این تودهنی بزرگِ مردم آمریکا را به خطرناکترین رهبر طبیعت‌ستیز جهان در کاخ‌سفید گرامی داشته و به همه کنشگران مدنی در حوزه محیط‌زیست تبریک می‌گویم.

https://t.me/darvishnameh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.