🙏خوشحالم که در جمع شما زندگی می‌کنم و ایرانی هستم!🙏

🙏خوشحالم که در جمع شما زندگی می‌کنم و ایرانی هستم!🙏

🇮🇷: @darvishnameh

۱️⃣ می‌گویند: زمانه‌ی بدی شده، برادر به برادر رحم نمی‌کنه! کسی به کسی نیست! بی‌اعتمادی موج می‌زند و فشار اقتصادی کمرِ ملت را شکسته. اما در چنین شرایطی همه دست به دست هم داده‌اند تا نخستین یگان مردمی مهار آتش در جنگل‌های سردشت به ظرفیت سی دوچرخه برقی کوهستان با باتری تقویت‌شده؛ سی کوله‌پشتی مجهز به پمپ پرفشار پرتاب آب و سی تن‌پوش مقاوم در برابر آتش شکل بگیرد. حالا فقط هشتادمیلیون تومان نیاز است تا رویای مردم شریف، نجیب و سبزاندیش سردشت – که زخم بمباران‌های شیمیایی‌شان انگار حراحتِ همه‌ی ماست – به واقعیت بپیوندد. بیش از هزار و هشتصد نفر تاکنون در تحقق این رویا مشارکت کرده‌اند …

۲️⃣ حالا می‌خواهیم کار را تمام کنیم. اگر فقط هشت‌هزارنفر از مجموع بیش از هفتاد و سه‌هزارنفر دنبال‌کننده‌های صفحه‌ام در اینستاگرام، هر کدام ده‌هزار تومان کمک کنند، می‌توانیم معجزه را به واقعیت بدل ساخته و به آنهایی که منتظرِ فروپاشی و شکستنِ جامعه‌ی ایرانی هستند، بگوییم: ما شکست‌ناپذیریم و در بدترین شرایط اقتصادی هم درد و رنج زاگرس و زاگرس‌نشینان را فراموش نمی‌کنیم.

۳️⃣ اگر در سردشت موفق شویم، شک ندارم که نظیر چنین یگان‌های مردمی با جوانان داوطلب در دیگر شهرهای غرب کشور هم شکل خواهد گرفت.

۴️⃣ هموطنان عزیزم در سردشت باید بدانند: برای اینکه سردشت، همچنان سبز و تاب‌آور با مردمی شاد و پرنشاط بماند، عزیزانی از زاهدان، زابل، ایرانشهر، تربت‌حیدریه، قاین، حسین‌آباد سربیشه، طبس، مرودشت، استهبان، کازرون، ماه‌شهر، تنگراه، قزوین، اراک، اصفهان، یزد، تهران، ساری، گنبدکاووس، دهدشت، یاسوج و … کمک کرده‌اند.

۵️⃣ ما ثابت می‌کنیم: “درست است که نمی‌توان به عقب برگشت و شروع را تغییر داد؛ اما می‌توان از جایی که هستیم آغاز کرد و پایان را عوض کرد!”

#یگان_مردمی_حفاظت_جنگلهای_سردشت
#بهانه_های_سرکردن_زمستان
#سردشت_یعنی_من_ایران_را_دوست_دارم

🔵 برای کسب اطلاعات بیشتر:

🇮🇷: https://t.me/darvishnameh/8655

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.