‍ ‍ ‍ 🔴 واحد توسعه حمل‌ونقل پاک شهرداری تهران با همکاری آرین آویژه به مناسبت «روز جهانی بدون خودرو» برگزار می‌کند:

‍ ‍ ‍ 🔴 واحد توسعه حمل‌ونقل پاک شهرداری تهران با همکاری آرین آویژه به مناسبت «روز جهانی بدون خودرو» برگزار می‌کند:

📣مسابقه انشانویسی با موضوع «شهر انسان‌محور کجاست؟»

✅امروز حرکت به سمت شهرهای انسان‌محور یک تمنای جهانی است؛ اما سؤال مهم اینجاست که نوجوانان ما به‌عنوان نسل آینده‌ای که شهرهایمان به دست آن‌ها دگردیسی پیدا می‌کند چه تصوری از شهر انسان‌محور دارند؟ به‌طور مشخص شهر انسان‌محور برای آن‌ها کجاست؟ مسابقه انشانویسی با موضوع «شهر انسان‌محور کجاست؟» در تلاش برای رسیدن به پاسخی به این سؤال ساده اما بنیادین است. از همه نوجوانان خلاق، باهوش و مسئولیت‌پذیر در قبال شهرمان دعوت می‌کنیم در این جریان مشارکت داشته باشند.

🙎‍♂️🙍‍♀️مخاطبین: نوجوانان ۱۲تا ۱۸سال

📝 🎧چارچوب نگارش: انشاها می‌بایست در فرمت «نرم‌افزار ورد» یا به‌صورت «فایل صوتی» ارسال شوند. توصیه می‌شود تعداد واژه‌ها در قالب نرم‌افزار ورد بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰واژه و مدت‌زمان فایل‌های صوتی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه باشد. فایل‌های صوتی می‌بایست به شکل روخوانی از انشاهای نوشته‌شده باشد و مختص کسانی است که به نرم‌افزار ورد دسترسی ندارند. آثاری منتخب و برگزیده خواهند شد که شامل توصیفات شخصی شرکت کننده ها باشد و متن هایی که برگرفته از صفحات اینترنتی باشند مورد قبول نخواهند بود.

⏰مهلت ارسال آثار: ۳۰ام مهرماه ۱۳۹۹
آثار می‌بایست در قالب مشخص‌شده به یکی از روش‌های زیر ارسال شود:
– واتس‌اپ:۰۹۹۲۲۹۳۹۰۰۲
– ایمیل:[email protected]

📚🎁* لازم به ذکر است به ۳ نفر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین تلاش خواهد شد مجموعه آثار منتخب در قالب کتاب نیز منتشر شود.

www.studentbike.ir
@cleantransport
https://t.me/studentbike

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.