🔻چرا بخشی از دولت، بخشی دیگر را همچنان موی دماغِ خود می‌داند؟!🔻

🔻چرا بخشی از دولت، بخشی دیگر را همچنان موی دماغِ خود می‌داند؟!🔻

🇮🇷 @darvishnameh

۱️⃣ کلیپ را با دقت نگاه کنید؛ انگار استاندار گلستان یا صدای و سیمای استان مازندران دارند علیه یک دشمن واقعی آب و خاک موضع می‌گیرند! چرا؟

۲️⃣ چرا نباید مامور سازمان حفاظت محیط‌زیست بتواند با امنیت به وظایف قانونی خود عمل کند؟ آقای استاندار چگونه به خود حق می‌دهید که مسوول میانکاله را تهدید به گردش کار به دفتر رهبری کنید؟ شما اگر مشکلی هم دارید، باید به دولت گزارش دهید و نه دفتر رهبری!

۳️⃣ صدا و سیمای استان مازندران بر پایه کدام استدلال، استقرار پتروشیمی، صنعتی به شدت گران، آب‌بر و آلاینده را صنعتی اشتغال‌زا معرفی کرده و از آن حمایت می‌کند؟ یک هزارم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری پایدار به نسبت پتروشیمی، ده‌ها برابر این صنعت مخرب می‌تواند شغل پایدار بدون چنین تهدیدهایی ایجاد کند. چگونه صدای مخالفت بیش از دویست استاد دانشگاه و متخصص این حوزه را به رسمیت نمی‌شناسید؟

۴️⃣ گفتنی آنکه استقرار پتروشیمی در مازندران همانقدر نابخردانه است که در دامغان که آنجا هم با محدودیت‌های جدی منابع آب روبروست. دامغان با برخورداری از کویرحاج‌علی قلی، یکی از ناب‌ترین چشم‌اندازهای کویری جهان را دارد که می‌تواند یک صندوق ارزی پایدار برای استان سمنان و ایران باشد. از هنر مدیریت خود استفاده کرده و نه از سرمایه آیندگان برای تولید اشتغالی درخور. همین و تمام.

#استاندار_گلستان
#علی_کلانه
#پتروشیمی_میانکاله
#لایروبی_کانال_آشوراده
#محیط_زیست
#صدا_و_سیمای_مازندران
#دامغان
#علی_سلاجقه
#محمد_درویش

https://www.instagram.com/tv/CeQnVITF_Km/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.