کیهان افشا می‌کند: ناصر کرمی آمریکایی است!

    نخست:
    کیهان دیروز کولاک کرد، لطفاً شال‌گردن‌ها را ببندید! نمی‌بندید؟ این موجود بی‌نظیر رسانه‌ای در ایران و جهان (و احتمالاً در کهکشان راه شیری و فرا راه شیری!) گفت: موج سرمای بی‌سابقه را بر روی کره زمین راه انداخته‌اند تا طرفداران جهان‌گرمایی و پندارینه‌ی تغییر اقلیم را به سکوت و کرنش در برابر دسیسه‌های امپریالیستی خود وادارند! اما زهی خیال باطل …
    ناصر جان! شرمنده، امّا این بار دیگه دستت رو شد و معلوم گشت که دست تو در همان جیبی فرو می‌رود که دست ایادی استکبار جهانی به رهبری طراحان مشکوک و بلکه ملعون پروژه هارپ فرو می‌رود! نمی‌رود؟ حالا معلوم شد که تو و چند نفر دیگر از همفکران مشکوکت در این سو و آن سوی آب چگونه سال‌ها تلاش کردید تا تلاش‌های دانشمندان نازنین آی پی سی سی و ال‌گور ضد آمریکایی! را نقش برآب کنید؛ امّا الحمدالله که این بار هم کیهان مثل شیر آمد وسط و توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد! نکرد؟

    دوم:
    در این که کیهان بی‌نظیر است، شکی نیست! هست؟ در این که چگونه ممکن است در جامعه‌ای بتوان تصور انتشار کیهان را کرد هم، هم!
    اما این یکی دیگه از “هم” هم گذشته! نگذشته؟
    روزنامه‌ی کیهان دیروز در صفحه‌ی نخست خویش، این تیتر فرعی را برای خود انتخاب کرده بود: «دانشمندان: زلزله هائيتي طبيعي نيست پاي “هارپ” در ميان است
    و در متن خبر آمده است: «بسياري از دانشمندان پنج قاره معتقدند كه زمين‌لرزه‌ هائيتي (3/7ريشتر) به كمك سيستم آب و هوايي هارپ ايجاد شده و به كمك اين سلاح مخوف است كه امپراتوري آمريكايي- صهيونيستي نه تنها موجي خارق‌العاده از سرما را در اروپا پديد آورده تا تلاش‌هاي مخالفان جهاني با پديده گرم شدن آب و هواي كره زمين را مسدود سازد، بلكه بلافاصله نيز زمين‌لرزه‌ ويرانگر هائيتي را تدارك ديده تا ناوگان خود را با هدف نهايي اشغال كوبا و ونزوئلا، در درياي كارائيب مستقر سازد.»
    یکی نیست بپرسد: می‌شود سیاهه‌ی آن دانشمندان پرشمار از پنج قاره را اعلام دارید که توانسته‌اند بین جهان‌گرمایی، زلزله در هاییتی و اشغال کوبا و ونزوئلا رابطه برقرار کنند؟ البته به جز هوگو چاوز!

    سوّم:
    می‌گویم: حالا که چنین هیبت ترسناکی از آمریکا تصویر می‌کنید، آیا هیچ اندیشیده‌اید که چرا آمریکا تاکنون کار دشمنان خود در عراق و افغانستان را با هارپ یکسره نکرده و حاضر شده در چنین منجلابی گیرکند؟ اصلاً چرا وارد بازی موش و گربه و چانه‌زنی با روسیه و چین برای تحریم ایران شده؟ خودش چرا کار را تمام نمی‌کند؟ او که می‌تواند چنین موجی از سرما راه بیاندازد! خب بیاید کاری کند تا همه در قم و نطنز و … یخ بزنند و خلاص! نه؟

    چهارم:
    من برای وزارت ارشادی که روزی چند تذکر به مطبوعات می‌فرستد تا بچه‌ی خوبی شوند؛ متأسفم که چگونه از کنار انتشار چنین خزعبلاتی در صفحه‌ی نخست یک روزنامه سراسری می‌گذرد (البته امیدوارم نگذرد!)؟
    من برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این مملکت متأسفم که چگونه در برابر به سخره گرفتن آشکار علم سکوت می‌کند (اگر بکند!)؟
    و من برای خودم هم متأسفم که در مهار بیابان‌زایی باید بکوشم تا ثابت کنم در روز هوا روشن است و شب چیز بدی نیست! هست؟

39 فکر می‌کنند “کیهان افشا می‌کند: ناصر کرمی آمریکایی است!

  1. سام خسروی‌فرد

    ارتباط جالبي بود بين دو نظريه!
    به هر حال اگر همين گون كيهان پيش بروند گمان كنم جايزه نوبل فيزيك يا شيمي را بگيرد…نمي گيرد؟!

  2. محمد درویش نویسنده

    آخه می دونی بدبختی چیه سام عزیز؟
    اون اهداکنندگان نوبل هم همه عوامل استکبار جهانی هستند! نیستند؟ برای همین طفلکی کیهان سرش از این جایزه هم احتمالا بی کلاه می مونه! نمی مونه؟
    درود …

  3. سعيد نبي

    سعید نبی گفته است :

    جمعه ۲م بهمن ۱۳۸۸ در ۱۱:۵۸ ق.ظ
    جناب آقای درویش
    سلام
    نبی هستم تهیه کننده مجموعه مستند گنجینه تتیس که هم اکنون سه شنبه ها در حال پخش از شبکه یک ساعت
    ۱۰ : ۲۰ است .
    خوشحالم که به اطلاع شما و سایر دوستداران محیط زیست می رسانم از هفته گذشته مستندهای محیط زیستی این مجموعه آماده پخش گردیده است .
    در سه شنبه هفته ای که گذشت مستند مرثیه ای برای جنگل تنها را در قسمت اول که به جنگلهای هیرکانی و چگونگی نابودی جنگلهای شمال ایران حال از تخریبهای شهرداری که این جنگلها را تبدیل به زباله دان تاریخ نموده اند تا قطع درختان و … اختصاص داشت به کارگردانی همایون امامی به پخش رساندیم و در سه شنبه این هفته ۶ بهمن نیز به مباحث پارک ملی گلستان خواهیم پرداخت .
    ۱۳ بهمن روز جهانی تالابها پخش فیلم مستند تالاب انزلی به کارگردانی اینجانب و مباحث روزش را در دستور کار داریم و سه شنبه ۲۰ بهمن نیز فیلم مستند تالابهای بین المللی استان گلستان را .
    لازم به یادآوری است که این فیلم ها از سال ۱۳۸۶ تا کنون در حال ساخت و تولید بودند .
    خوشحال خواهم شد هم نظر شخصی شما را بدانم و هم در صورت لطف و اطلاع رسانی شما به سایر دوستداران محیط زیست نظر سایر دوستداران محیط زیست ایران را .
    با تشکر .
    ۰۹۱۹۱۳۷۰۹۸۱
    نبی ۲/۱۱/۸۸

    پاسخ:
    درود بر سعید نبی عزیز. ممنون که خبرم کردی. حتما برنامه ها را می بینم و در موردش نظر خواهم داد. درود …

  4. ناصر کرمی

    محمد عزیز

    جالبتر این است که بدانی خزعبلاتی مثل هارپ حتی بین تحصیلکردگان علوم محبطی هم طرفدارانی دارد. دست کم سه نفر( یک فوق لیسانس جغرافیا که حداقل بیست واحد اقلیم شناسی خوانده و دو کارشناس محیط زیست که آنها هم قاعدتا پنج واحد اقلیم خوانده اند) برای من ایمیل فرستاده و خواسته بودند در باره هارپ بیشتر بدانم و بیشتر بنویسم و هر سه هم انگار که با خواندن مطلب مغشوشی در این باره مثل حکایت کتاب صرف میر طلاب کل دریچه های علم در برابرشان باز شده است. در چنین فضایی البته کیهان بسان یک رسانه موفق و موثر حضور دارد. اصلا نباید تصور کرد که رفتار پوپولیستی این روزنامه از سر بلاهت است. آنها میدانند با چه مخاطبی سروکار دارند. همانقدر که جامعه ما محصول کیهانیزم است این جامعه نیز خود مستعد بازتولید و تکرار کیهانیت هست.

  5. محمد درویش نویسنده

    نخست:
    درود بر ناصر آمریکایی! می گویم نکنه با اون ممل آمریکایی هم نسبتی داشته باشی کلک؟!

    دوم:
    راستی ناصر جان: شاید بد نباشد یک آسیب شناسی هارپ در وبلاگت یا در ایرن راه بیاندازی! اصلاً می تواند موضوع یکی از نظرسنجی های ایرن باشد! نه؟

    آخر:
    من آمده ام و ایستاده ام … مرد و مردانه هم ایستاده ام تا به سهم خود بکوشم تا این نیوار پوپولیستی حاکم بر جامعه امروز را بشکافم و فضای کیهانیت را به زباله دان (بخوان سیاه چاله) راه شیری بیاندازم … نه! پرتاب کنم! نکنم؟
    آیا کسی هست که مرا یاری دهد؟

  6. عبداللطیف عبادی

    من این کامنت را معترضه عرض می کنم
    اول اینکه نخستین شخص تحصیلکرده و علوم طبیعی خوانده ای که این تئوری عجق وجق را منتشر کرد – و به لحاظ موقعیت و ساوبق علمی اش خیلی ها حرفش را جدی گرفتند – شخص شخیص جناب آقای محمد خسرو شاهی (دوست و همکار خود شما و عضو هیئت علمی موئسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور) بودند. اگر روزنامهء کیهان تا حدودی موضوع را باسیاست آمیخته کرده و مطلبش از علوم طبیعی فاصله گرفته است ، جناب آقای محمد خسروشاهی این تئوری عجیب و غریب را همراه با عکس و پوستر و سند و مدرک در وبلاگش گذاشت تا ثابت کند از زلزله در بم گرفته تا مرگ و میر دلفینهای خلیج فارس یکسره کار آمریکا و سلاح مخوف هارپش هست (هر چند بالایش نوشته بود قضاوت با خودتان!) بنده در همان زمان ترجیح دادم در این زمینه حرفی نزنم و صرفا” به تاسفی علمی بسنده کنم. اما حالا که قرار است کاشفان و معتقدین و مروجین تئوری هارپ و مقصر دانستن آمریکا در رخ دادن زلزله ها و تغییرات آب و هوایی و امثال اینها را معرفی کنیم، نه از روزناههء مشنگ کیهان، بلکه باید از اعضای محترم هیئت علمی موئسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور و استید فن شروع کنیم. نشانی نوشتهء اقای محمد خسرو شاهی را هم زیر همین لینک میگذارم تا ببینید چه کسانی در کشورمان پیش قراول چنین تخیلات و معجونات غیر علمی بوده اند
    دوم اینکه در این اوضاع و احوال باید خیلی مراقب باشیم خودمان را درگیر مسائل غیر علمی و یا موضوعات به ظاهر علمی ولی به شدت آلوده به سیاست نکنیم، خاصه اینکه یک طرف ماجرا خل وضعهای دردسرسازی مانند عملهء روزنامهء کیهان باشند. حالا که تا به اینجای کار – الحمدالله – کسی به سراغ ما زیست محیطی ها نیامده است بهتر است خودمان هم در مقابل کلانتری محله شعار “عسس بیا ما را بگیر” یا “کیهان ناصر کرمی رو ول کن!” ندهیم. یک وقت می بینید شوخی شوخی آمدند و از ناصر کرمی و محمد درویش هم در صفحهء دو و چهارشان کیهانشان نوشتند. آنوقت سررشتهء کار از دستمان در می رود. روزنامهء کیهان (و وزارتخانه ای که کیهان ارگان غیر رسمی آن هست) هیچ بدشان نمی آید که بهانه ای به دست آوردند و یک زهر چشم مختصری هم از منتقدین زیست محیطی خداوند بگیرند
    —————————————-
    مقاله ای که اقای محمد خسروشاهی منتشر کرد
    (به آسمان نگاه کنيد، زلزله ها از آسمان می آيند)
    http://khosromk.blogfa.com/post-297.aspx

    پاسخ:

    نخست:
    بابا لطیف جان این بنده خدا در آخرین روزهای اسفند سال گذشته یه مطلبی را رو وبلاگش گذاشت و رفت به تعطیلات! تازه نوشت: راست یا دروغش را هم نمی دانم! آیا هیچ دیده ای یا خوانده ای که به دفاع از این مطلب برخواسته باشد؟ تازه زمانی مطلبش را منتشر کرد که صدها یادداشت پیش از او در باره هارپ در وبلاگستان و دنیای اینترنت منتشر شده بود.

    دوم:
    توصیه ات را کاملاً منطقی می دانم. اما آخر صبر آدم هم حدی دارد! ندارد؟ این طور که کیهانی ها پیش می روند، فقط مونده بگویند: غفلت رنگین حوا هم کار آمریکا و اراذل و اوباشش بوده است! و آنها بودند که سیب را به آدم خوراندند! نخوراندند؟

    سوم:
    به نظرم در برابر حماقت و نادانی نباید سکوت کرد، زیرا ناخواسته به ترویج آن کمک می شود. شاید اگر آن روز با نرمی برای محمد خسروشاهی می نوشتی که هارپ چیست و از کجا آمده است و نباید چنین مهملاتی را ترویج کرد؛ امروز همه خواب آرام تری داشتیم! نداشتیم؟
    درود و ممنون که این روزها بیشتر می نویسی و مثل خیلی ها خودت را به خواب نزده ای و نمی زنی.

  7. شهروند

    سلام آقای درویش عزیز.
    خدا رو شکر که من چشمم به جمال عالم آرای کیهان روشن نمیشه. اما وقتی اینور و اونور مطالب جالبی که می نویسه رو میخونم برای همه هموطنام متاسفم میشم که بودجه عمومی صرف چاپ چه اراجیفی میشه و کسی هم جلودارش نیست. ظاهراً مردم ما بیشتر از اینکه به اطلاعات و اخبار درست نیاز داشته باشن به دروغ نیاز دارن.

    پاسخ:

    درود بر شهروند عزیز و ناپیدا … خوشحالم که بعد از مدتها دوباره سراغی از کلبه مجازی درویش گرفته اید. این خبر کیهان هیچ فایده ای که نداشته باشد؛ این مزیتش قابل تقدیر بود که شهروند عزیز وبلاگستان را دوباره به این سو کشاند! نکشاند؟

  8. عرفان

    اطلاعاتتون رو بیشتر کنید
    لطفا
    این پدیده توسط دانشمندان امریکایی تحلیل و تایید شده است.اگر به زبان انگلیسی اشنایی دارید سایتهای خوبی در این زمینه است.
    من با کیهان کاری ندارم ولی قبل از تمسخر دیگران از درستی گفته خود اطمینان پیدا کنید.
    یاعلی

  9. محمد درویش نویسنده

    عرفان عزیز: یعنی شما هم اعتقاد دارید که موج سرما را آمریکا آفرید تا مخالفان نظریه جهان گرمایی را ادب کند؟! یعنی آمریکا با هارپ در هاییتی زلزله آفرید؟ واقعاً اعتقاد دارید؟ رفرنس هم که می گویید دارید؟ ندارید؟ لطفاً خلاصه دلایل علمی تان را همینجا و با همان رفرنس ها ذکر فرمایید و در ضمن تلفن تماس تان را هم برایم بنویسید تا ترتیب یک سخنرانی را برایتان بدهم. این پیشنهاد کاملا جدی است. لطفاً نام و نشان دقیق خود را برایم ایمیل کنید ؛ اگر به هر دلیلی مایل به ذکر مشخصات خود نیستید.
    درود بر شما و منتظرم.

  10. عبداللطیف عبادی

    به این ترتیب اگر نویسندهء روزنامهء کیهان هم بالای مطلبش می نوشت “والله اعلم” و بعد جهت تعطیلات آخر هفته به شمال میرفت مسئله حل بود.
    (:
    ضمنا” شما فکر می کنید اگر به عرفان و امثال عرفان بگویید بیا سخنرانی نکن نمی آید؟ یک ساعت که سهل است هفتاد ساعت هم برایتان سخنرانی علمی می کند. من خودم در آمریکا با جمعی علمی! آشنا شدم که می گفتند زمین گرد نیست بلکه تخت است . اصلا” هنوز هزاران نفر کارشناس و حتی استاد دانشگاه در همین کشورهای غربی هستند که معتقدند فیلم قدم گذاشتن انسان بر کردهء ماه جعلی هست و کسی از جو زمین خارج نشده است و نه دهها بلکه صدها سایت و گروه و نشریه و جلسات ماهیانه و دفتر و دستک هم دارند.اما کسی در آمریکا و اروپا این قاط زده ها را جدی نمی گیرد و ظاهرا” فقط در کشور ما هست که بیت المالش صرف چنین تفکرات عجیب و غریبی میشود. اصلا” مگر نمی دانید ظرف سه سال گذشته که حجم باورهای خرافی ملتمان به نحو بی سابقه ای افزایش یافته است، چه فرقه های علمی – تخیلی و تخیلی – سیاسی در کشورمان بوجود آمده اند؟ نمونهء بارز آنها گسترش عقاید عرفان سرخپوستی ، یوگاگرایان بودایی و باورهای فرقهء رائیلیان در ایران بوده است . این آخری از همه جالبترند و معتقدند انسان توسط بشقاب پرنده ها و موجودات زمینی ساخته شده و روی کرهء زمین رها شده است . بسیاری از اعضایشان تحصیلاتی در حد دکترا در علوم طبیعی و فنی هم دارند. روزنامهء کیهان و وزارت مربوطه اش هم در مشنگ بودن آنقدر با این دانشمندان خل وضع مشابهت عقلی داشته اند که شروع به دستگیر کردن مجانین عضو فرقهء علمی – تخیلی رائیلین کرده اند. لینکش را زیر همین کامنت می گذارم تا بخوانید). تازه اینکه چیزی نیست . ما در دنیا استادانی داریم که در علوم طبیعی و مهندسی مدرک دکترا گرفته اند و حتی به عنوان “ریس یک ملت” و بقول افلاطون “رئیس یک جمهور” هم شناخته میشوند و معتقدند وقتی ورد خاصی را می خوانند دورشان را شعاعی از پرتوهای ناشناخته و امواجی مغناطیسی فرا می گیرد و “میروند به حفص و حصاری از نور” و مخاطبینشان آنچنان هیپنوتیزم میشوند که تا بیست دقیقه حتی پلک هم نمی زنند!. در دنیایی که چارلز برلیتز (نویسندهء کتابهای علمی – تخیلی گمشدگان مثلث برمودا و اسرار بشقاب پرنده ها) در مقابل عقاید و اظهارات یک چنین استادان و مقاماتی لنگ می اندازد تصور می کنید عرفان و امثال عرفان نمی توانند بیایند پشت تریبون و یک “یاعلی” بگویند و بروند بر سر منبر مهمل گویی های علمی – تخیلی و عجق وجق؟
    (احتمال استرداد رهبر فرقهء علمی – تخلی رائیلیان به ایران)
    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/11/091126_na_raelian_azizmoradi.shtml

  11. عبداللطیف عبادی

    در بالا طبق غلطهای املایی زیادی در نوشته ام وجود دارند. بعضی هایش را اصلاح می کنم. درستشان این است ” شما فکر می کنید اگر به عرفان و امثال عرفان بگویید بیا سخنرانی کن نمی آید؟” و همچنین ” این آخری از همه جالبترند ومعتقدند انسان و همهء جانداران زمینی زمینی توسط بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی ساخته شده و روی کرهء زمین رها شده اند ” . (من با کیبورد انگلیسی حروف فارسی را تایپ می کنم!)

  12. محمد درویش نویسنده

    درودی دوباره بر لطیف عزیز:
    اون نکته اول را خیلی خوب اومدی … کلی خندیدنمون گرفت! تصورش را بکن نویسنده کیهان هم چنین کاری کند! البته کیهانی ها گفته اند که اهل مسافرت به مناطق خوش آب و هوا نیستند و پند جناب مطهری را جدی نگرفتند! گرفتند؟
    در مورد آدم های مشنگی که در دنیا وجود دارند، حق با توست. اما برخی از این مشنگ بازی ها را اگر بی خیال شان شوی، مثل ماجرای هخا، ممکن است امر بر خودشان هم مشتبه شود و اونوقت کار دست همه بدهند.
    برای همین اعتقاد دارم که باید در برابر تلاشهایی که علم و قداست آن را به سخره می گیرد، ایستاد.
    در مورد عرفان هم صبر می کنم تا حرفهایش را برایمان بنویسد و رفرنسهایش را از مجلات معتبری چون نیچر، نیوساینتیست یا نشنال جیوگرافیک و … قید کند و آنگاه در موردش قضاوت می کنم.
    یک روز به او فرصت می دهم تا سخنان مبتنی بر بررسی های علمی اش را برایمان بیاورد و منتشر کند.
    درود …
    راستی! چگونه با کیبورد انگلیسی، فارسی می نویسی مرد؟ نکند از قدرت هارپ استفاده می کنی! نمی کنی؟

  13. سمیرا

    این جورش رو دیگه ندیده بودیم، یکی نیست به کیهان بگه آخه این دری وریا چیه؟ نکنه تصوری معادل نعوذ بالله خدا از آمریکا دارین؟؟؟؟ این نشون می ده، واقعا اون جایی که نباید سوخته. لازمه یک روانپزشک متبحر از این روزنامه بازدید اساسی داشته باشه

    پاسخ:

    خب الحمدالله که “این جورش” را هم دیدید! ندیدید؟ درود …

  14. فرناز

    آدم یاد فیلم دایی جان ناپلئون می افته!

    پاسخ:

    آره … منتها نه با کارگردانی ناصر! بلکه حسین!! نه؟

  15. عبداللطیف عبادی

    دنیای غریبی شده است . ما اینهمه حرف درست و حسابی زدیم کسی نگفت بیا برامون سخنرانی کن، اما عرفان گفت هارپ و شارپ و زلزله کار آمریکاست، دعوت به سخنرانی در محافل علمی شد!
    (:
    کامپیوترم برنامهء تایپ فارسی هم داره ولی کیبوردم فقط به حروف انگلیسیه. یعنی برای تایپ کلمهء “یعنی” دگمه های دی ، یو ، کی ، و دی رو تایپ می کنم (و خیلی هم سریع البته!)

    پاسخ:

    همین چیزهای غریب و عجیب است که زندگی را از ملالت و تکرار رهانیده و آن را ناغافلکی می کند! نمی کند؟ در ضمن نتیجه آن دعوت را ببین! عرفان کو؟ چه کسی بود صدا زد عرفان؟! چرا پس غیبش زد؟!!
    درود …

  16. hla

    دیدگاه روزنامه / کیهان/ خاورمیانه ای است .
    انتشارامواج فکری حذف مشکلات کشور به جای جدیت و مدیریت فرافکنی جهانی این روزنامه ها می باشد.

  17. شقایق

    من رسما مغزم سوت کشید و هر چه بیشتر خواندم شاخهایم بیشتر رشد کرد ، احتمالا الان رسیده به سر خدا!

    پاسخ:

    نه! احتمالاً هنوز نرسیده! چون که مانده تا برف زمین کیهانیان آب شود! نمانده؟

  18. شقایق

    خداوندا سبزی‌های باغچه محمود اینا رو از گزند هارپ در امان بدار !

    پاسخ:

    آمین یا رب العالمین.

  19. آقای رگبار

    مرسی دوست عزیز
    من مقاله های کیهان رو خوندم . هم اولی و هم دومی . ظاهر مقاله کمی گولزنک است مخصوصا اولی که یه سری منبع هم معرفی شده.
    خب بعد خودم سرچ کردم و مثلا به این http://irancall.wordpress.com/2009/04/02/haarp/ لینک رسیدم . البته بنده نسبت به کیهان و نویسندگانش هیچ اعتمادی ندارم ولی اگر واقعا راست باشد چه ؟‌ اگر واقعا این فاجعه به طور آزمایشی انجام شده باشد چه و هاییتی نمونه آزمایشکگاهی باشد ؟‌
    فقط این رو می ونم که باید واقعا امثال شما و بقیه محققین در این باره تحقیق بیشتری بکنند . خیلی از رویدادهای علمی که الان عادی شده اند سده های گذشته جز’ رویاها و آروزهای بشری بوده اند .

    پاسخ:
    رگبار جان آن لینکی که اشاره کردی، همان لینک بحث برانگیز این پست هم هست! نیست؟ گمان برم به درستی متوجه استدلال کیهان نشدی. من نمی گویم که ما همه چیز را می دانیم و در علم به آخر خط رسیده ایم. فقط مخالف استفاده ابزاری از علم هستم. کاری که کیهان به زننده ترین شکلش انجام می دهد! نمی دهد؟ تو گویی مخاطبان این روزنامه واقعاً همه بزغاله و گوساله هستند! نیستند؟
    درود …

  20. جواد

    دمش گرم داش حسین کارش خیلی درسته ولی یادش رفت بگه حادثه طوفان نیو اورلئان برا رد گم کنی کار خود آمریکایی ها بوده که اگر سالها بعد در هاییتی زلزله شد دنیا نگه چرا از این اتفاقها توی آمریکا نمی افته

  21. bethy

    بسیار عالی . واقعا باید برای وزارت علوم و همچنین ارشاد و فرهنگ مملکتمان تاسف خورد

  22. محمد درویش نویسنده

    موافقم … چه دلیلی دارد این سکوت شرم آور در برابر انتشار اخباری که هنوز هیچ مرجع علمی قابل اتکا در داخل و خارج کشور تاییدش نکرده اند؟!

  23. برزین

    کیهان که دروغ پردازیها و تکلیفش روشنه اما لطفا برای ناصر کرمی که سوابق اش پیش 50 نفر از روزنامه نگاران این کشور-همکاران ضمیمه ایرانشهر روزنامه همشهری -بر ملا شده و همه میدانند چگونه حق و حقوق این روزنامه نگاران را پایمال کرد با این حرفها اعاده حیثیت نکنید.سوابق این رسوایی در انجمن صنفی روزنامه نگاران و مراجع قضایی موجود است.این جور محبوبیت تراشی برای ناصر کرمی مثل شستن پولهای کثیف است.

  24. محمد درویش نویسنده

    جناب برزین: ناصر کرمی یکی از مخالفان جدی نظریه جهان گرمایی در ایران است. در حقیقت او شاید تنها اقلیم شناس مشهور ایرانی باشد که می گوید: جهان در حال گرم شدن نیست. کیهان هم نوشته است، آنها که می گویند: جهان در حال گرم شدن نیست، آمریکایی یا وابسته به هارپ هستند.
    بنابراین از دو گزینه ساده بالا، تیتر این یادداشت شکل گرفته است.
    به همین سادگی و به همین خوشمزگی!
    پس لطفاً موضوع را پیچیده یا صنفی نکنید.
    درود …

  25. ممهدی

    من همین الان موفق به هک کردن ساست اینرنتی CIA شدم. متاسفانه این ماجرا صحت داره. یکی از پروژه های تعریف شده در این زمینه هم به اسم GCE در حال اجراست. ظاهرا مربوط به تخریب سلولهای خاکستری نخبه های جهان سوم بوسیله امواج ماکروویوه. که من چیز زیادی ازش نمی فهمم.
    میرم برادرای کیهانو در جریان بذارم…

  26. امین

    مملکتی داریم!
    بلاگ خوبی دارید. معمولن سر میزنم و البته فقط ناراحت میشم. کار دیگه ای ازم بر نمیاد ظاهرن!

  27. محمد درویش نویسنده

    درود بر امين عزيز
    شرمنده كه هر بار به اينجا سر مي زني، ناراحت مي شوي.
    فكر كنم بايد بيشتر سر بزني رفيق!

  28. قلی

    گرمای پاکستان و گردو غبار ایران از هارپ نیست پس چیست ؟ شما اگر بدانید تنها راه جلوگیری در دست من است من می دانم چگونه می توان با آن مقابله کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.