چه حرفی زده است کامران زلفی نژاد!

    کامران زلفی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری مهر گفته است: «هیچ زباله‌ای در تالاب بوجاق ریخته نشده است. ما که نمی‌توانیم دور تالاب را سیم خاردار بکشیم و از ریختن زباله در آن جلوگیری کنیم
    بدتر از آن گفته: «برای حفاظت از این تالاب نیازی به پیگیری شما خبرنگاران نیست

    این در حالی است که همین مقام ارشد محیط زیست در استان گیلان چندی پیش گفته بود: «در صورتي كه اعتبار لازم براي راه‌اندازي سيستم تصفيه پساب‌هاي عفوني بيمارستان‌هاي گيلان تامين نشود، از مردم تقاضاي كمك خواهيم كرد
    و یا در جایی دیگر:
    «پارک ملي بوجاق کياشهر به لحاظ خشکي و دريايي بودن در نوع خود بي‌نظير و منحصر به فرد است  …این پارک، سايت مهم پرنده‌نگري کشور معرفي شده و طبق سرشماري‌هاي انجام شده تاکنون بيش از 236 گونه پرنده در اين منطقه شناسايي شده است (یعنی بیش از نصف کل پرندگان ايران در استان گيلان زيست مي‌کنند).

    و در جایی دیگر:
    «تخلیه ضایعات و نخاله‌‌های ساختمانی، خاک، فضولات دامی و زباله موجب آلودگی آب رودخانه و تبعات سوء زیست‌محیطی می‌‌شود.» و سالانه “ 116 میلیون مترمکعب پساب صنعتی، خانگی و بیمارستانی وارد رودخانه های استان گیلان می شود.”
    و سرانجام، او پیش‌تر و به صراحت از وضعیت دفن زباله در کل استان گیلان ابراز ناخشنودی کرده بود و هشدار داده بود: شیرابه زباله یکی از مهمترین دلایل آلودگی محیط زیست گیلان است.

    برای همین است که سخنان اخیر وی، بسیار حیرت‌انگیز می‌نماید. به خصوص که شاید ایشان بهتر از هر فرد دیگری بدانند که اگر همین رسانه‌ها و خبرنگارها نبودند، معلوم نبود تاکنون چند مدیر دیگرش در استان به سرنوشت آقای ساسان اکبری‌پور در آستارا دچار می‌شدند!
    گمان نبرم توضیح بیشتری لازم باشد برای آن که بدانیم اقدام بعدی و مورد انتظار از این مدیر ارشد سبز در گیلان چیست؟!

10 فکر می‌کنند “چه حرفی زده است کامران زلفی نژاد!

  1. سروی

    گیلان کلا استان مظلومی است … تالاب هایش هم بخش سنگینی از این مظلومیت را به دوش می کشند.

  2. محمد درویش نویسنده

    درسته، گیلان یکی از محروم ترین استان های ایران است؛ آن هم استانی که سرانه فضای سبز مردمانش چند برابر ایرانیان بوده و 4 برابر متوسط کشوری از موهبت ریزش های آسمانی بهره مند است!
    راستی چرا آن ریزش های آسمانی پرطراوت به نعمت و مزیت گیلان بدل نمی شود؟!

  3. فرزان اسدی (ابوحنانه)

    سلام
    به نظر شما دروغ كنتور داره؟
    راستي چند عكس از ورودي هاي فاضلاب كارون چندي پيش به ايميل شما ارسال كردم دريافت نموديد؟
    بدرود.

    پاسخ:

    بله عكسها را دريافت كردم و به موقع از آنها استفاده خواهم كرد. گويا پاسخ قبلي ام را دريافت نكرده ايد. به هر حال در همان پاسخ و ضمن تشكر خواستار ارسال عكسهاي مربوط به خبر جديدت بود. (آن سه تا كوه …)
    درود …

  4. هومان خاکپور

    گفته سروی منطبق با واقعیت است و عجیب است مظلومیت خوزستان هم دست کمی از گیلان ندارد! دواستان زرخیز کشور با آن همه ظرفیت های کردشگری و طبیعی و سرمایه ها …

  5. سروی

    به دلیل مدیریت اشتباه… اسمش چیه ؟
    سو’ میریت؟
    ناکارآمدی مدیران؟
    “نه” بود ِشایسته سالاری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.