تحول در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی؟!

یاسر انصاری، یکی از پیگیرترین و کوشاترین مدیرانی است که در حوزه‌ی تشکل‌های مردم‌نهاد مرتبط با محیط زیست فعالیت می‌کند. او را چند سال است که زیر نظر دارم. افکار و آرمان‌های بلندی در سر دارد و برای عملی کردن آرمان‌هایش علاوه بر دبیرکلی کانون عالی گسترش فضای سبز و حفظ محیط زیست، سبزپرس را هم راه انداخته است که اینک با  متجاوز از 20 هزار بازدیدکننده روزانه (به طور متوسط)، نشان داده است که می‌توان در حوزه‌ی محیط زیست هم تولید محتوا کرد و خریدار هم داشت.
حال او می‌خواهد گام سوّم را بردارد و با برنامه‌ها و ایده‌هایی نو بکوشد تا تحولی ساختاری در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ایجاد کرده و روح و جانی تازه در کالبد این نهاد مهم بدمد.
بخش کشاورزی از عدم اعتنای جدی به سرمایه‌گذاری اصولی دولت در طول نیم قرن گذشته، به شدت آسیب دیده است، نتیجه آن که تولید کشاورزی به بهای مصرف و تاراج اندوخته‌های طبیعی بدست آمده است و نه بهره‌برداری از منابع طبیعی. سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی باید بتواند جسورانه وارد میدان شده و مطالبات خود را در حوزه‌ی ارتقای نرم‌افزاری این بخش پیگیری کند.
باورم این است که یاسر انصاری، می‌تواند یکی از آن اعضای جسوری باشد که سازمان را از تحرکات لاک‌پشتی نجات خواهد داد.
صمیمانه برایش آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

در همین باره:
–    محمد درویش: نظام مهندسی خود را در مقابل دولت پاسخگو می داند نه اعضا

7 فکر می‌کنند “تحول در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی؟!

  1. ققنوس

    با سلام خدمت شما دوست گرامی
    سعید هستم دانشجوی ترم آخر مهندسی مکانیک سیالات
    پرو}ی ژایانی اینجانب در رابطه با آب شیرین ککن خورشیدید است.
    یکی از بخشهای این پرو}ه پایانی در رابطه با منابع آب در ایران هست.
    میخواستم اگه بتونید من رو تو این زمینه کمک کنید و در صورت امکان مطلب مناسبی در این زمینه داشته باشید را در اختیار من قرار بدید.
    موفق باشید
    در پناه خدا

    پاسخ:

    لطفن همین کلمه را در موتور جستجوی سایت سرچ کنید.
    درود …

  2. حسین عبیری گلپایگانی

    با سلام جناب درویش
    آقای یاسر انصاری دبیر کانون عالی گسترش فضای سبز و محیط زیست ایران می باشد در زمان حاضریکی از فعالان محیط زیست کشور می باشد که بسیار فعال نیز می باشد و یکی از بهترین کارهایش در سال گذشته هماهنگی جهت حضور فعالین زیست محیط در استانداری گلستان جهت دفاع از پارک ملی گلستان بود و همسر محترم ایشان نیز یکی از خبرنگاران با سابقه محیط زیست در کشور می باشد که در این چند سال اخباری زیاد در مورد مشکلات محیط زیست منتشر کرده است
    با آرزوی موفقیت برای این زوج جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.