آيا استاندار راست مي‌گويد؟!

آزادسازي سواحل شمال؛ از رؤيا تا واقعيت - عكس از همشهري

     لابد به ياد داريد كه يكي از معدود مصوبات سفر جنجالي رئيس جمهور به استان مازندران (همان سفري كه ذوق طنازانه‌ي ناصر خالديان عزيز را نيز به قليان واداشت و البته همان سفري كه به تصويب احداث جاده‌ بين بلده‌ي نور تا گرمابدر لواسان منتهي شد و شوق محيط زيستي‌ها را كور كرد!) كه طبيعت‌دوستان را خوش‌آمد، دستور دكتر احمدي‌نژاد براي آزادسازي سواحل زيباي درياي خزر بود كه بيش از 95 درصد آن در اشغال ارگان‌هاي مختلف كشوري و لشكري است. اينك به فاصله‌ي كمتر از هفت ماه از آن سفر، استاندار مازندران، جناب ابوطالب شفقت اعلام داشته كه كار آزادسازي 75 درصد از سواحل استان به پايان رسيده كه در صورت صحت، شايد بتوان آن را يكي از بزرگترين دستاوردهاي دولت نهم  برشمرد؛ دستاوردي كه دولت‌هاي گذشته نه‌تنها در اجراي آن ناتوان نشان داده بودند، بلكه طي مسابقه‌اي حيرت‌آور، بر طبل تملك بيشتر سواحل در بين وزارتخانه‌ها و نهادهاي رنگارنگ دولتي و نظامي هم مي‌كوبيدند.
    اينك از مازندراني‌هاي خوش‌ذوق و علاقه‌مند يا ديگر هموطنان عزيزي كه خواننده‌ي اين سطور بوده و اطلاعي در اين خصوص دارند، مي‌خواهم تا برايم بگويند: تا چه اندازه مي‌توان به ادعاي استاندار دل‌بست و آن را قرين واقعيت پنداشت؟

2 فکر می‌کنند “آيا استاندار راست مي‌گويد؟!

  1. مژگان جمشیدی

    هفته پیش همین موضوع یکی از تیترهای صفحه اول روزنامه ایران شد، به نظرم طنز جالبیه!! آخه این حضرات فکر می کنند با حلوا حلوا کردن دهان شیرین میشه ! این هم از همون حلواهاست که دهن منو شما رو گس می کنه اما دهان این هارو شیرین ، شاید هم منظورشون از آزادسازی سواحل ، آزادشازی سواحا حفاظت شده از چنگال سازمان حمیط زیست بوده ؟! مثلا همین 18 هزار هکتار اراضی پناهگاه حیات وحش میانکاله به ظن من و شما و سازمان بازرسی ، تصرف شده ، لابد به ظن رییس جمهور و استاندارش آزاد شده ؟ وگرنه یه بچه 7 ساله هم می تونه بفهمه که این ادعا یه ادعای پوچ و بی اساس است که هرگز صحت نداشته و ندارد و نخواهد داشت ، چون با این حساب رییس جمهور و کابینه و آقایان وکلا و وزرا و قضات و نظامی ها و افسران و مدیران ریز و درشت و نوچه های کارمند و … اونوقت کجا بروند ؟؟

  2. محمد درویش نویسنده

    يعني دروغ به اين بزرگي؟!
    فكر نمي كنند سرانجام مردم مي فهمند؟ به نظر شما اين موضوع خوبي براي يكي از گزارش هاي هم ميهن نمی تواند باشد؟
    تا با تهيه مستندات لازم و عكسهايي گويا درستی چنین ادعاهایی را روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.