یک ابتکار سبز برای مهار یک خطر سیاه!

رونالدو یا مسی؟ مسأله این نیست! هست؟

      میل به دود کردن زندگی توسط گروهی از آدم‌زمینی‌ها، انگار تمامی ندارد! از هزینه‌های بهداشتی سیگاری‌ها که بگذریم، غم رها کردن ته سیگار در طبیعت را چگونه هضم کنیم؟ عمل ناشایستی که سبب می‌شود نیاز به آب شرب 15 میلیون انسان در یک سال به هدر رود. چرا؟ چنین است که ابتکار سبز یک مؤسسه خیریه در لندن، تأمل‌برانگیز و جریان‌ساز به نظر می‌رسد. باشد که تجربه‌هایی مشابه را در ایران بتوان آزمون کرد.

رونالدو یا مسی! مسأله این نیست!!

4 فکر می‌کنند “یک ابتکار سبز برای مهار یک خطر سیاه!

  1. خاک شناس

    ممنون از اینکه مطالب روز دنیا رو تو سایت تون می گذارید. با وجود همه مشغله هایی که دارید دنبال کردن مسائل روز دنیا واقعا ارزشمنده.
    ابتکار جالبیه!
    به نظرم در ایران هم میشه این کار رو کرد. شاید انتخاب یک سوال خوب در ایران راحت نباشه. البته جامعه شناس ها می تونند یک سوال جذاب را انتخاب کنند و مردم رو از این حالت بی تفاوتی نسبت به همه چیز دربیارن.

  2. خاک شناس

    جناب درویش گروه ما علاوه بر پاکسازی های هفتگی در محیط های مجازی هم فعاله و خوشبختانه محیط خوبی برای فرهیختگان، مسئولین و دلسوزان محیط زیست فراهم کردیم. از طریق این گروه اطلاعات زیست محیطی همه اعضا گروه بالاتر رفته.

  3. خاک شناس

    یک خبر خوب!
    حوزه مشاوران جوان فرمانداری ترکمن (استان گلستان) با هدف تشویق مردم به ترک سیگار و البته حفاظت از منابع آب، اقدام به اهدای گل و گلدان و بروشور آموزشی به مردم در بندرترکمن کرد، این برنامه با حضور ورزشکاران نامدار و مسوولان و جوانان فعال حوزه های اجتماعی بندرترکمن انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.