🔻تهدید کلانتری و تجریشی به پیگیری قضایی در صورت موافقت با “انتقال آب خزر” بدون ارزیابی

🔻تهدید کلانتری و تجریشی به پیگیری قضایی در صورت موافقت با “انتقال آب خزر” بدون ارزیابی

🔹به گزارش #اسکان_نیوز، به دنبال زمزمه هایی درباره تحرکات جدید نمایندگان سمنان و اخباری درباره موافقت مسوولان تراز اول سازمان حفاظت محیط زیست با این پروژه غیرقانونی و بدون “مطالعات ارزیابی”، واکنش هایی از سوی برخی مجامع رخ داد.

🔹پدرام آستانی نماینده “مجمع پژوهشگران، فعالین و حقوقدانان محیط زیست”به اسکان نیوز گفت: در صورت موافقت سازمان حفاظت محیط زیست با انتقال آب دریای خزر بدون تکمیل مطالعات ارزیابی، درخواست تعقیب قضایی مسعود تجریشی و عیسی کلانتری را به ریاست قوه قضاییه ارایه می دهیم.

🔹او افزود: طبق خبرهای اخیر، مسعود تجریشی معاونت سازمان محیط زیست قصد دارد بدون تکمیل مطالعات طرح انتقال آب دریای کاسپین به سمنان و بدون تکمیل ارزیابی های کارشناسی، مجوز موافقت آن را به وزارت نیرو ابلاغ کند. به نمایندگی از سوی “مجمع پژوهشگران، فعالین و حقوقدانان محیط زیست” اعلام می کنم در این صورت درخواست تعقیب قضایی مسعود تجریشی و عیسی کلانتری، به دلیل موافقت بدون کارشناسی و سوء استفاده از اختیارات را به ریاست قوه قضاییه ارایه می دهیم.

🔹نماینده “مجمع پژوهشگران، فعالین و حقوقدانان محیط زیست” در ادامه تاکید کرد: از سازمان های مردم نهاد محیط زیستی هم تقاضا داریم بر اساس قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری، برای اعتراض به اقدامات فراقانونی سازمان محیط زیست آماده شوند.

جزییات بیشتر:
http://eskannews.com/news/22856

@eskannews_com
instagram.com/eskannews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.