🔸️محروم کردن بزرگان از آنتنِ رسانه ملی، جفا در حق ملت است!🔸️

🔸️محروم کردن بزرگان از آنتنِ رسانه ملی، جفا در حق ملت است!🔸️

🇮🇷: @darvishnameh

۱️⃣ اسماعیل کهرم، بی‌شک یکی از بزرگانِ نامدار محیط‌زیست ایران است که توانسته با زبانی ساده، پراحساس و در عین حال شجاعانه، حساسیت ایرانیان به موضوع محیط‌زیست را در طول چند دهه گذشته به شکلی معنی‌دار افزایش دهد. این حق مردم ایران نیست تا از شنیدن تجربه‌های ارزشمند این استادِ فرهیخته محروم شوند، چون برخی از مدیران در رسانه مثلاً ملی، سخنان او را خلاف منافع جناح خویش ارزیابی می‌کنند.

۲️⃣ چرا ایرانیان نباید پیوسته از سخنان بزرگانی چون اسکندر فیروز، هنریک مجنونیان، بیژن فرهنگ دره‌شوری، اصغر محمدی‌فاضل و … بهره‌مند شوند؟ چرا برخی از جوانان باید بعد از شنیدن خبر درگذشت فرهیختگانی چون فیروز و مجنونیان تازه از وجود آنها باخبر شوند؟ آیا یک دلیلِ موج گسترش عدم تعلق خاطرِ جوانان به وطن و قرارگرفتن‌شان در صف مهاجرت از همین بدسلیقگی شگفت‌آور ریشه نمی‌گیرد؟

۳️⃣ ما از رییس‌جمهوری که بیست و پنج میلیون رای آورد و در آغاز صدراتش همانطور که در کلیپ ششم می‌بینید، با شجاعت، رسانه ملی را #رسانه_میلی نامید، انتظار داشتیم تا به این سانسور فرهنگ، خرد و دانایی در صدا و سیما پایان دهد. اما او در نهایت چه کرد؟ فکر کنم کلیپ هشتم که همین چند روز پیش ایراد کرد، به اندازه کافی گویاست! نیست؟

۴️⃣ شما هم اگر بزرگی را می‌شناسید که ممنوع‌التصویر شده است، زیر همین پست معرفی کرده و از رییس قوه قضاییه بخواهید تا به این بیدادگری سلیقه‌ای و جناحی پایان دهد.

#نه_به_ممنوع_التصویر_شدن_بزرگان
#اسماعیل_کهرم
#اسکندر_فیروز
#هنریک_مجنونیان
#بیژن_فرهنگ_دره‌_شوری
#عبدالحسین_وهابزاده
#بهرام_حسن‌_زاده_کیابی
#اصغر_محمدی_فاضل
#نه_به_رسانه_میلی
#علیه_ریشه_وندالیسم_متحد_شویم
#صدای_اسماعیل_کهرم_باشیم

https://instagram.com/p/CEe0xwJlZw6/?igshid=1wsejaiccdnfo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.