👊صدای سیدباقر موسوی باشیم👊

👊صدای سیدباقر موسوی باشیم👊

🇮🇷: @darvishnameh

۱️⃣ سیدباقر موسوی، محیط‌بانِ شش‌دانگ، شجاع و عاشقِ خوزستانی سرانجام مزد زحمات شبانه‌روزی‌اش را از سازمان حفاظت محیط‌زیست گرفت!

۲️⃣ این را بدون شوخی گفتم و دوباره تاکید می‌کنم: همانگونه که زندان رفتن در یک رژیم تمامیت‌خواه و دیکتاتور، همواره در ویترین افتخارات مبارزان راه آزادی می‌درخشد و برعکس، تمجید سلطه‌جوها و رژیم‌های ضدمردمی از هر شخصیت حقیقی یا حقوقی می‌تواند به عنوان سندی ننگین در کارنامه دریافت‌کننده حک شود؛ اینک نیز باید سیدباقر خوشحال و مفتخر باشد که از سازمانی کارت قرمز دریافت کرده که رییسی در راس آن می‌درخشد که می‌گوید: به افراد پیر در گله‌ها شلیک کنید، چون آب بیشتری می‌خورند؛ مدارس طبیعت را ببندید، چون ما از این بچه‌ بازی‌ها خوشمان نمی‌آید؛ مرجعیت تنوع زیستی را به وزارت جهاد کشاورزی بدهید، چون حفاظت از یوز ایرانی مساله‌ای جزیی است؛ سرمایه‌گذاری برای اطفای حریق در جنگل‌ها، توجیه اقتصادی ندارد؛ چون می‌خواهیم طرح انتقال آب از خزر به سمنان را اجرا کنیم که خیلی توجیه دارد! و سرانجام آنکه چقدر خوب است عیسی کلانتری تو را نادیده بگیرد، چرا که او همین چند روز پیش و با افتخار گفت: در دو سال اخیر خوشبختانه تلفاتی در بین محیط‌بان‌ها نداشتیم؛ یعنی او حتی شهادت و فوت یازده محیط‌بان خود را هم متوجه نشده است!

۳️⃣ روی سخنم با مردم ایران و دوستداران محیط‌زیست است؛ نگذارید سیدباقر تنها بماند، با او تماس گرفته، قوت قلبش باشید و به هر شکل که می‌توانید به این سلحشور محیط‌زیست ایران کمک کنید؛ او پنج ماه است که در این تورم فلاکت‌بار اقتصادی حقوق هم دریافت نکرده است.
@seyed.bagher.mousavi

۴️⃣ عکس دوم حکایت از بازدیدی است که سال گذشته به همراه او و #فرزاد_نژادبهادری از #هورالعظیم داشتیم تا ثابت کند که آبگیری هورالعظیم در پی سیل نوروز نود و هشت، دروغی بیش نیست؛ همانگونه که امسال ثابت کرد: #مالچپاشی یعنی #مرگپاشی.

۵️⃣ عکس سوم و چهارم حکایت درد و رنج #سیدامین_هادی‌پور است که در پست قبلی به آن پرداختم. لطفاً همچنان به کمک‌های خویش ادامه دهید، او پایش را در دفاع از طبیعت وطن از دست داده و سزاوار است که چند میلیاردتومان در مملکتی که معاون سابق قوه قضاییه‌اش چند هزار میلیارد‌تومان اختلاس می‌کند، خرجش کنیم.

#صدای_سید_باقر_موسوی_باشیم
#صدای_سید_امین_هادی_پور_باشیم

https://instagram.com/p/CFH8gbNF-CQ/?igshid=18r8f7cwts0qq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.