🔻پیام مثبت تغییر وزیر کار!🔻

🔻پیام مثبت تغییر وزیر کار!🔻

🇮🇷 @darvishnameh

۱️⃣ در انتخاباتی پرشور و کم‌سابقه ایرانیان دوبار به حسن روحانی در سال‌های نود و دو و نود و شش رای دادند و چنان از عملکرد او و اغلب اعضای کابینه‌اش سرخورده شدند که تصمیم گرفتند دیگر هرگز در هیچ انتخاباتی شرکت نکنند!

۲️⃣ ابراهیم رییسی حاصل یکی از بی‌رونق‌ترین انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران است. زیرا اغلب ایرانیان دریافتند که حکومت صدای آنها را نمی‌شنود.

۳️⃣ یکسال پس از روی کارآمدنِ دولت دوم حسن روحانی، طرفداران محیط‌زیست در اجماعی کم‌نظیر با راه‌انداختنِ پویشی موسوم به #دولت_محیط_نیستی به عملکرد فاجعه‌بار عیسی کلانتری انتقاد کرده و از رییس‌جمهور خواستند وی را برکنار کند. اما او با دهن‌کجی کامل نه فقط از این انتخابش تمام‌قد حمایت کرد، بلکه در مورد چند عضو دیگر کابینه‌اش از جمله وزیر بهداشت هم، همین سیاست را پی گرفته و تن به قبول اشتباه در انتخاب همکارانش نداد.

۴️⃣ اینک اما ابراهیم رییسی در کمتر از یک سال از انتخاب وزیر جنجالی‌اش در وزارت کار که صدا و سیما شبانه حضورش در نخستین ساعت گرفتن رای اعتماد از مجلس را در وزارت متبوع تحت پوشش تلویزیونی قرار داده و خبر از تحولی بزرگ و امیدبخش داده بود، او را محترمانه برکنار کرد.

۵️⃣ در اسلاید دوم، آشکار است که عبدالملکی در خوشبینانه‌ترین حالت متوهمی بیش نبود که تصور درستی حتی از عدد و رقم هم نداشت. واقعا باورکردنی نبود که چنین موجودی تا مقام وزارت بالا بیاید. اما ایران، کشور شگفتی‌هاست!

۶️⃣ اینک باید به احترام شجاعت رییس دولت سیزدهم که بنده به وی رای ندادم، کلاه از سر برداشته و آرزو کنم که حسن روحانی که بنده به او رای دادم، روزی شجاعت اعتراف به اشتباه و لج‌بازی تاریخی‌اش در مواجهه با مطالبه محیط‌زیستی‌ها را پیش از ترک همیشگی جهان بدست آورد.

#نخستین_تغییر_مهم_در_کابینه_سیزدهم
#وزیر_کار
#عبدالملکی
#دولت_محیط_نیستی
#عیسی_کلانتری
#حسن_روحانی
#ابراهیم_رییسی
#محمد_درویش

https://www.instagram.com/tv/Ce11zdogU1h/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.