در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم: امید نخست و هشتم انصراف دادند!



    همان طور که خوانندگان عزیز مهار بیابان‌زایی می‌دانند، از سوم خرداد 1392، یک نظرسنجی را بر روی تارنمایم قرار داده و پرسیده بودم که انتخاب کدامیک از 8 مرد داوطلب ورود به ساختمان پاستور را به نفع محیط زیست ایران می‌دانید. 

کلیک کنید

    اینک با اعلام انصراف آقایان غلامعلی حداد عادل (که با کسب  16 رأی -3.1 درصد آرا- از مجموع 503 نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، مقام هشتم را بدست آورده بود) و محمّدرضا عارف که با 148 رأی (29.4 درصد)، امید شماره یک  خوانندگان مهار بیابان‌زایی به شمار می‌آمدند؛ مجبور شدم تا نظرسنجی را با حذف دو فرد یاد شده ادامه دهم.

10 فکر می‌کنند “در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم: امید نخست و هشتم انصراف دادند!

  1. روشنک

    هیچ کدام. البته این نظر من است. این یعنی رأی ندادن! من البته نماینده مردم ایران نیستم که بگویم رأی مردم ایران به کیست مثل آقای شراگیم!

  2. shakerine

    اگر اکثر احتیاجاتمان را از طریق خرید واردات یا کنترات کردن به خارجیها رفع میکنیم، تعجبی نیست که تحصیلکرده ها، کارشناسان، کارگران و سرمایه داران داخلیمان نه تنها بیکار مانده یا به سرمایه شان اضافه نمیشود، بلکه موقعیت دست و پنجه نرم کردن در دنیای تجربه و عمل را هم پیدا نخواهند کرد.

  3. محمد درویش نویسنده

    و من هم همچنان می گویم: هنر آن است که با ابزار موجود، تفاوت را نشان دهیم؛ وگرنه اگر محدودیتی وجود نداشته باشد که دیگران هم بکنند آنچه مسیحا می کرد! نه امیر جان؟

  4. محمد درویش نویسنده

    نه! به این می گویند: قبول این واقعیت که طولانی ترین و سخت ترین راه ها هم با برداشتن گام نخست، کوتاه تر می شود! نمی شود؟

  5. محمد درویش نویسنده

    متشکرم امیرجان. ایمان دارم که نهایت تلاش خود را برای درک آن دانستگی که می کوشم تا انتقال دهم، می کنی.
    درود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.