پیام حذف اعتبار مهار ریزگردها از بودجه سال 92 چیست؟

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پس از ماجرای کاهش اعتبار بودجه سازمان حفاظت محیط زیست در سال 92، دیروز بودجه مهار ریزگردها را هم در سال جاری به صفر رساندند! بودجه‌ای که البته سهم قابل توجهی از آن سال گذشته هم جذب نشد و سازمان محیط زیست مجبور شد تا آن را در انتهای سال به خزانه عودت دهد! جالب این که نگارنده خود طرحی پژوهشی را در حوضه‌ی آبخیز دریاچه ارومیه به سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کرده بود که به رغم موافقت فنی و قول مساعدت، سرانجام در انتهای سال گذشته به همین بهانه که اعتبارات برگشت خورده است، از حمایت مالی آن جاخالی دادند! امسال هم که مجلس آب پاکی را ریخت روی دست شان …

مصاحبه با روزنامه آرمان

    در همین باره دو گفتگو با روزنامه‌های آرمان و اعتماد انجام داده‌ام که می‌توانید آنها را پیگیری و مطالعه فرمایید.

5 فکر می‌کنند “پیام حذف اعتبار مهار ریزگردها از بودجه سال 92 چیست؟

  1. مسعود

    وقتي تير خلاص را بي رحمانه بر پيكره ي محيط زيست مي زنند ، انتظار ِ بهتري داريم ؟ بودجه تخصيص يافته به محيط زيست سيري چند !؟

  2. محمد درویش نویسنده

    تلخ تر آن که نه فقط خود سازمان محیط زیست سکوت کرده؛ بلکه هیچ تشکل مردم نهادی هم به دفاع از این سازمان برنخواسته است!!! نکته ای که خود گویای بسیاری از حقایق است! نیست؟
    درود بر مسعود عزیز …

  3. ماندانا

    درود
    پیام همان است که در انتخاب رییس جمهور گفته شد متاسفانه تمام مسئولان نسبت به حتی هوایی که تنفس می کنیم بی تفاوتند !!!!!!!!!!!!!!!جالبه انگار خود در این مملکت زندگی نمی کنند!!!!!!!!!!!!!!!

  4. ایل یاد

    منشاء اصلی گردوغبار در خارج از مرزهای کشور است لذا با لحاظ نمودن اولویت های کشور و در نظر گرفتن ظرفیت های موجود مجلس تصمیمی طبیعی اتخاذ نموده است.

  5. محمد درویش نویسنده

    مشکل این است که مجلس شورای اسلامی نه تنها متناسب با تورم بر بودجه سازمان حفاظت محیط زیست نیافزوده است. بلکه اعتبار ریالی این سازمان برای انجام تکالیف روزمره اش را هم عملاً به نصف کاهش داده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.