مطالبات محیط زیستی ما از این 8 مرد داوطلب ورود به ساختمان پاستور!

    فردا – نهم خرداد 1392 – بخش دوم از گفتگوی سه کارشناس حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در برنامه اردیبهشت پخش خواهد شد؛ گفتگویی به هدف نقد وضعیت محیط زیست و منابع طبیعی ایران و انتظاراتی که از 8 مرد داوطلب ورود به ساختمان پاستور در یازدهمین مسابقه جمهور داریم.

کلیک کنید

    در این برنامه، آقایان دکتر احمد رحمانی، دکتر جواد رزمی و نگارنده حضور خواهند داشت تا به اتفاق آقای خیرخواه (مجری برنامه)، بحثی صریح و شفاف را بیافرینند؛ بحثی هنجارشکنانه در باره‌ی آنچه این هشت مرد برای نجات طبیعت ایران باید انجام دهند. گفتنی آن که تا این لحظه فقط سه نفر از کاندیداها – آقایان محسن رضایی، محمّد رضا عارف و محمّدباقر قالیباف – برنامه‌های محیط زیستی خود را ارایه داده‌اند.

    مدت زمان پخش این برنامه تلویزیونی که از ساعت 12 شروع خواهد شد، حدود یک ساعت است.

    اطلاعات بیشتر را می‌توانید در سایت خبری محیط زیست ایران و نیز تارنمای انجمن اعضای هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع بیابید.

 

4 فکر می‌کنند “مطالبات محیط زیستی ما از این 8 مرد داوطلب ورود به ساختمان پاستور!

  1. ماندانا

    درود
    متاسفانه همچنان معتقدم گوش شنوایی وجودندارد خصوصا دربین این هشت نفر شاید خیلی خیلی کم امیدی به دکتر ولایتی باشد
    کاش می شد همه مردم آگاه شوند وبرای محیط زیست نگران شوندومطالبات خودرا رسما اعلام کنند شاید مسئولان هم از رو بروند واهمیت دهند…..

  2. محمد درویش نویسنده

    باید آنقدر مستحکم و مستدل مطالبات مان را فریاد بزنیم تا سرانجام چاره ای نداشته باشند تا گوش شنوا را بیابند ماندانا خانم!
    در ضمن در این برنامه هم اشاره خواهد شد که تاکنون فقط سه نفر از کاندیدها برنامه محیط زیستی خود را ارایه کرده اند.
    درود …

  3. محمدی بیدهندی

    سلام جناب مهندس برنامه ی خوبی یود و تقریبا برخی از مطالبات محیط زیست را بیان فرمودید امید است که از بین این 8 نفر شایسته ترین شخص انتخاب شود و تغییری اساسی در کل امور به خصوص محیط زیست انجام دهد.( دکتر ولایتی برنامه ای ندارند خانم ماندانا). ای کاش مردم با بصیرت و تحقیق کامل از طریق مراجعه به وبسایت های نامزدها و خواندن برنامه هاشان، مقتدر ترین، ایرانی ترین، وطن دوست ترین، خوش فکرترین و متمدن ترین را انتخاب کنند چشم تاریخ، ایران و نسل های آینده به انتخاب امروز ما دوخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تائید دیدگاه فعال است. دیدگاه شما ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود.