بچه‌ها باورتان می‌شود؟ اینترنت 40 ساله شد!

    این موجود غریب و اندکی مارموز که گاه می‌بندیمش؛ گاه نفسش را بند می‌آوریم و گاه محدودش می‌کنیم (و تازه آن زمان است که می‌فهمیم بدجوری اهلیش شده‌ایم! نشده‌ایم؟) ؛ دارد چهلمین سال تولدش را در زندگی آدم‌زمینی‌ها جشن می‌گیرد … باورتان می‌شود؟
    شگفتا که بعد از 40 سال از ولادتش – و شاید هم بیشتر! هنوز برخی از ما باورش نکرده‌ایم؛ برخی روحش را می‌آزاریم و برخی حتا می‌خواهیم سر به تنش نباشد! نه؟

    راستی مشکل از کجاست؟

    نه … نگویید! می‌دانم که می‌دانید … بگذارید و بگذریم! وگرنه ممکن است مشمول قانون مصادیق محتوای مجرمانه در فضای مجازی شویم و نفس خودمان هم به لکنت بیافتد! نه؟
    باز هم گلی به جمال بروبچه‌های شریف که اجازه داده‌اند تا در نوزدهم دی ماه نکوداشت این موجود مشکوک را در سالن جابرابن حیان‌شان برپا دارند … کاش دست‌کم در آن روز بشود با ایمیل به دوستان خبر داد که رفیق مجازی‌شان 40 ساله شده است! و کاش بتوان در آن روز پیامکی دریافت کرد با این مضمون: 40 سالگی‌ات مبارک! رفیق بارکش و مفید و مظلوم من که دنیا را بی سر و صدا تکان دادی؛ بدون آن که هنوز قدرت را به درستی بدانند و حرمتت را پاس دارند …
     اطلاعات بیشتر را در درگاه مجازی شیک و پیک شهرام ثبوتی‌پور عزیز بیابید.

12 فکر می‌کنند “بچه‌ها باورتان می‌شود؟ اینترنت 40 ساله شد!

  1. Somi mamane Rozana

    سلام. از این 40 سالی که از عمر اینترنت میگذره من 10 سالشو کامل یادمه. اون موقع حتی یاهو مسنجر هم نبود. بگذریم از اینکه یه عده دیر اومدن و میخوان زود برن یا اینکه بعضیها میگن حتما من n سال سن دارم. اما این یه واقعیت هست که دیگه الان اگه اینترنت ندیدیم بیسوادیم. اگه پدر مادرمون اینترنت ندیدن بی سوادن. اگه هر دو روز یه بار آنلاین نشیم عقب افتادهایم و 1000 تا اگه دیگه. یه معنی دیگش هم اینه که مجبوریم بهش معتاد بشیم این منبع خبر آنلاین رو.
    راستی مصداق جدید جرایم اینترنتی رو خوندین؟ اگر نه پیشنهاد میکنم حتما نگاش کنین. توضیع فیلترشکن هم جرمه. حتی خوندن صفحات فیلتر هم جرمه. البته خدارو شکر که ما اهل این کارها نیستیم.
    راستی 40 سال دیگه انواع جرم چه جوری میشه؟

    موفق باشین.

  2. سروی

    تولد 40 سالگی این جوان دوست داشتنی مبارک . به نسبت قدمت تاریخ خلقت ، اینترنت خیلی جوان است . ما که خیلی مخلصشیم .

  3. شقایق

    باید اعتراف کنم که اگر این موجود مشکوکِ دوست داشتنیِ مظلوم ِ زیرک ِ بی ادعای ِ پرتوان متولد نمی شد ؛ من ، اکنون آن که الان هستم نبودم !

    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…

  4. شقایق

    اینترنت چه وکیل خوبی برای خودش دست و پا کرده!

    پاسخ:

    ممنون از تعریف تون. هر چند اصولاً با وکالت میونه ای ندارم! دارم؟

  5. عسل مهر

    یک پدیده بی نظیر .وسیله ارتباط و آشنائی میلیون ها انسان در سراسر جهان فقط یک قلم از خدمتشه.
    راستی از دوستمون آقای وبگرد چه خبر کم پیدا نیست؟

  6. شقایق

    دوست کمانگیر ما روز های سختی را در مصیبت سخت تری می گذراند که روح حساس و کم سالش را بسیار آزرده ؛ دعایش کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *